Jeśli w otrzymanym towarze zostanie stwierdzona wada, został uszkodzony podczas przesyłki lub nie nadaje się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem należy zgłosić reklamację. Towary zakupione w sklepie wyprawowy.pl objęte są rękojmią w okresie 24 miesięcy lub 12 miesięczną gwarancją producenta (chyba że metka na towarze podaje inny okres gwarancji - nie może być krótszy a tylko dłuższy niż 12 miesięcy). Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, w szczególności używaniem i/lub konserwowaniem niezgodnym z przeznaczeniem lub informacją, którą towar oznaczono. Reklamowany towar powinien być czysty, aby umożliwić sprawne rozpatrzenie reklamacji. Podstawą do przyjęcia reklamacji są dane dotyczące transakcji, zarejestrowane w systemie. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji, wskazanie żądania oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Koszt przesyłki reklamowanego towaru do sklepu ponosi klient.

Decyzja odnośnie złożonej reklamacji zostanie wydana do 14 dni od daty podania żądania.

Produkt dodany do listy
Produkt dodany do porównania

Kliknij przycisk "Zgoda", jeżeli zgadzasz się na naszą Politykę Prywatności oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z naszego serwisu, a także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów w celach marketingowych.